Mååålaaa!

Nu har jag inte bloggat på jääätte länge och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det! Jag förstår att ni bara inte klarar er utan mig, så nu ska jag skriva lite hade jag tänkt :)

Jag har målat mitt motiv i skolans café nu och guuuud va kul det var! Jag höll på i timmar, trots att min bild inte var särskilt stor. Det var det där jävla håret jag brukar göra på mina tjejer som tog så enormt lång tid, *flämt*! Så, som ni kanske förstod då så gjorde jag alltså en utav mina klassiska tjejer :) Nu vill de även att jag ska göra en kille också i samma stil... Helkul såklart, men jag är dock inte lika van vid att göra killar, så det blir lite mer av en utmaning för mig. Men jag får väl börja skissa snart antar jag :)
Till eran förskräckelse tänker jag inte lägga ut någon bild på motivet, hehe. Det är för att trots att jag blev nöjd och tyckte det var superkul så är den en bit av håret som enligt mig själv ser helt muppat ut och förstör hela bilden, så lägger jag ut den bilden så sjunker kvalitén på mina bilder över lag här på bloggen. Så är det väl inte i o för sig, men det är min egna åsikt, så så får det bli :P
Blir killen bra kanske jag lägger ut en bild på honom istället :)


Kommentarer
Postat av: linda

fin :-)

2010-12-22 @ 19:35:36
Postat av: Lollo - mamma till Theo !

har du bott i vallentuna ? :P

2011-02-22 @ 09:20:43
URL: http://louiselindberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0