Julfeber

Jag får näääästan panik nu inför jul. De kommande veckorna är det fars dag, födelsedagar och julafton och jag har ingen aning om hur jag ska skaffa så mycket presenter! Ingen vill ju säga vad de önskar sig, så det hjälper inte direkt heller. *Suck* Men jag har märkt att det är fler som brukar känna så här inför jul, så jag får väl hitta på nåt :)
Men jag skulle verkligen uppskatta lite tips!
Vet ni nåt bra man kan ge till:
  • Pappor
  • Mammor
  • Småsyskon ( kille och tjej, 9 och 10 år gamla)
  • Kusiner (kille och tjej, ungefär lika gamla som mina syskon)
  • Farmor/Farfar/mormor/morfar
Kulle uppskatta det sååå mycket om ni kunde ge tips!


Inte världens vackraste julgran, men alltid nånting :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej dotra min.. Jag vet vad en mamma kan få..Massor av snygga nagellack:-) du har kanske bättre smak..och syskon älskar pysselsaker du vet, pennor, färger, penslar och papper..billigt och bra..om du tittar i rätt affärer!

2010-11-11 @ 10:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0