Planer i veckan

Lovet har varit rätt så trist, eftersom jag inte direkt kunnat åka iväg eller nåt på grund av att jag måste plugga till nästa vecka, men det har i alla fall varit skönt att slippa skolan ett tag!
Till helgen ska jag hem till mamma, ska träffa lite kompisar då tror jag, vi får se :) Jag o Caramellic från caramellic.blogg.se funderar på att hitta på nåt tillsammans, så.. Ja vi får väl se vad som kommer upp. Mamma och syskonen kanske kommer och kollar när jag rider på fredag också. Hoppas det. Syrran skulle älska det, hästar och sånt där ni vet, och brorsan skulle nog inte tycka det va helt fel att hälsa på heller :)

Efter att jag hade vart hos tandläkaren igår glömde jag helt bort att jag hade tänkt teckna. Förstår inte vad jag kan ha gjort som orsakade detta hjärnsläpp, haha, eftersom jag inte gjorde något speciellt under hela dagen. Kanske gör det nu istället då :)

Idag köpte jag filmen Shutter Island, guuuuud va jag älskar den filmen!! Den ger mig rysningar bara när jag tänker på den haha. Det är inte det att den är särskilt läskig, men man blir liksom förvirrad av den, vad är verkligt och vad är inte verkligt, liksom. Helt störd film, men jag älskar den :D <3


Kommentarer
Postat av: Caramellic

Ja i helgen blir bra ;)



Jag ska nog lära dig hur man länkar också haha...

2010-11-04 @ 15:07:19
URL: http://caramellic.blogg.se/
Postat av: Caramellic

Har lagt upp en video som jag gjorde för att visa hur man länkar i inläggen så det är bara att titta på den ;)

2010-11-04 @ 20:56:21
URL: http://caramellic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0