SNÖ!!!

Snön är tillbaka!!!
Hoppas den stannar längre den här gången :) Jag älskar snö, verkligen, det känns som om jag skulle kunna vara ute i snön hur länge som helst. Idag stannade jag dock inne, haha. Det blåser som bara den och snön liksom piskar en i ansiktet idag så det va inte så trevligt ute.
Snön ställer redan till med problem har jag hört! Min stackars pappa står nämligen och väntar på att ta tåget hem, men nu är dem försenade tack vare vädret då.

Det är lite lustigt ändå, tycker ni inte? Förra året var ett snökaos, med försenade eller inställda tåg och sånt där, och nu, första dagen med snö, ja då är det problem igen! Man tycker nästan man borde ha någon lösning ju ;)

Men ändå, det är snö och den är vit och fin och den är mjuk och den är kall och den är underbar!



Kommentarer
Postat av: Mamma

ja visst är det härligt att bo i en frys:-)

2010-11-10 @ 23:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0