Ingen lust att tecka/måla!

Jag har så mycket på gång just nu att det känns som om jag inte kan börja med något av det. Det låter helknäppt men när jag tänker på allt jag ska göra känner jag mig utmattad och bara skjuter upp det. Och det här är ju trots allt min hobby! Kanske är det på grund av kravet att göra det? Kanske det inte är lika roligt när jag känner att jag måste få det gjort? Jag vet inte. Dels är det ju alla arbetsprover som ska lämnas in för ansökan till gymnsaiet, sen en del beställningar av vänner och familj, och sen en del som jag bara vill få gjort för att ge bort i present, med mer.

Nä, jag måste fixa det här. Jag borde vara glad att det går framåt så mycket ju! Nu blir det hårdhanskarna ett tag ;)


Kommentarer
Postat av: Sannie

när du var liten, vad ville du bli när du blir stor? :)

2011-03-01 @ 12:42:02
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Fin bild!

2011-03-23 @ 16:31:35
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0