När man inte kan sova ;)

Jag hade lite svårt att somna i natt och nu är jag ju förståss jätte seg, haha. I alla fall har jag läst att man inte ska ligga kvar i sängen och vrida sig om man har svårt att somna, utan det är bättre att kliva upp och göra något tills man blir lite sömnig igen. Så självklart tog jag fram ett block och började skissa lite ;)
Jag var så himla oispirerad så jag blev rätt frustrerad när jag inte lyckades rita något snyggt, men sen bestämde jag mig för att göra ett porträtt baserat på en affisch som hänger här på väggen. Jag ritar sällan av grejer, och typ aldrig killar, så det var kul, eftersom det var nytt :) Nu är jag medveten om att det inte blev jättelikt, men å andra sidan var det ju bara en snabbskiss! Det här var resultatet:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0