Snart är det dags!

Det börjar kännas som om man bor i en skokartong numera haha. Jag och pappa ska ju snart flytta ihop med hans tjej och hennes dotter i en ny lägenhet så vi håller på packa för fullt nu. Det är verkligen kaos här, ju mer vi packar, desto mer saker verkar det finnas överallt! Men grejerna måste ju börja ta slut nån gång antar jag...
Det kommer vara väldigt hektiskt här ett tag framöver kan jag tänka mig, tur att det bara är 9 dagar kvar tills vi flyttar!
Vad vare jag ville säga nu igen... Jo! Vi var och körde förbi till lägenheten och kollade runt lite igår. Vi kunde ju inte komma in, men vi kollade lite runt om bara. Området är helt nytt, de håller på bygga en massa hus och det kommer bli ett så coolt område! Vi såg att några redan hade flyttat in, faktiskt. Det var jättekul, för det gav stället mer liv på något sätt. Innan var det ju bara byggarbetsplats, men nu är det hem för några familjer. Längtar verkligen tills vi får flytta in också :)
Mitt rum är vid fönstret högst upp till vänster ;)
Ungefär så ser vår lägenhet ut just nu, så den är ju inte helt klar än :) Men det kommer bli så kul att flytta in, lägenheten är fantastisk! Mitt rum är 12 kvadratmeter, så det är större än det jag har nu, hela lägenheten är 123.5 kvadratmeter stor, den är på 2 våningar, balkong OCH terass :D Yeay! Hahaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0