Inför 2011!

Jag tycker det är så kul att måla nu för tiden, men det känns som om jag inte får tid till det längre av någon anledning. Men faktum är att jag inte har så mycket planerat så jag vet inte riktigt vad som stoppar mig. Nu har jag ändå bestämt mig för att jag ska ta tag i det, 2011 ska det bli mycket skapande nämligen! Dels har jag ett projekt jag ska börja med snart, (men som jag inte riktigt kan prata om ifall den personen skulle vara här på bloggen och läsa) och sen blir det mycket jobb för att få klart alla intagningsprov till estetiska programmet i gymnasiet, och det är ju inte lite direkt! Men förutom dessa så vill jag även skapa mycket eget, asså åt mig själv, bara för att det är kul och jag mår bra av det. Just nu har jag börjat på en tavla som jag tror kommer bli en av mina mer komplicerade målningar teknikmässigt eftersom jag fortfarande är nybörjare när det kommer till målning. Men jag tror det kommer bli väldigt fin. Det är en landskapsbild, en stor grön äng, fast den kommer vara mer åt det orangea hållet eftersom det kommer vara en solnedgång :) Men det kommer finnas nån kulle här och där också, annars blir det för tråkigt helt enkelt.
Här är förresten en bild från vårt luciatåg på skolan! Jag är lucian i brunt hår :) Fint va?

Kommentarer
Postat av: Lo

Snyggaste lucian EVER!! saknar dej gumman <3 <3

2011-01-15 @ 03:26:57
URL: http://strongalone.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame



Hej! Allt bra med dig denna fredag? :D

2011-01-21 @ 23:21:15
URL: http://photoframe.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame



Hej! Allt bra med dig denna fredag? :D

2011-01-21 @ 23:21:15
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0