Jul och nyår

Det slog mig helt plötsligt idag att jag inte hade bloggat på hur länge sedan som helst, inte ens om jul -och nyårsfirandet! Jag fattar inte hur jag har lyckats förtränga det =/ men aja, vad ska man göra, eller hur? :) Jag hinner inte skriva så jättemycket idag, men jag kan i alla fall säga att jag firade julen hemma med pappa, hans tjej och dotter, farmor och hennes man och jag fick en massa fantastiska grejer, bl. a. ett stafli. Jag vart sååå glad, nu har jag någonstans att jobba, istället för att sitta i sängen med dukar, penslar och färger. Själv gav jag faktiskt bort en tavla också, nämligen denna, som jag förståss har har målat själv ;) Nu hänger den prydligt i mammas fina kök!


Nyår firade jag hos mormor med en massa släkt på den sidan. Mormor o morfar, mamma, mattias, syskonen, mostrar och morbröder och lite kusiner. Vi hade jättekul verkligen och vid tolvslaget gick vi ut för att se på lite fyrverkerier och lev nästan begravda i snön som yrde överallt. Men själv tycker jag det var positivt, ni vet ju hur jag älskar snö ;)

Ha det bra alla, nu ska jag snart åka iväg hem till pappa!


Kommentarer
Postat av: Mari

Jättefin tavla!!

Tack för senast, det var kul att träffa dig på nyår!

Maja hälsar! :)

Kram

2011-01-02 @ 20:23:13
URL: http://mariiorebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0